Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 17:56:54 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/13503 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, Puiestiku tee 1, Harju 
maakond, Harku vald, Vääna küla, Puiestiku tee 3, Harju maakond, Harku vald, 
Vääna küla, Puiestiku tee 5, Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, 
Puiestiku tee 4, Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, Puiestiku tee 6, 
Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, Puiestiku tee 8, Harju maakond, Harku 
vald, Vääna küla, Puiestiku tee 1, Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, 
Puiestiku tee// 3, Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, Puiestiku tee 5, 
Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, Puiestiku tee 4, Harju maakond, Harku 
vald, Vääna küla, Puiestiku tee 6, Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, 
Puiestiku tee 8, Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, Puiestiku tee, , 
Harju maakond, Harku vald, Vääna küla, Puiestiku tee// 4, (ridaelamu , 
Ridaelamu, Ridaelamu, paariselamu, Paariselamu, Paariselamu, piire koos 
väravaga, piire koos väravaga, piire koos väravaga, piire koos väravaga, 
piire koos väravaga, piire koos väravaga, Puiestiku tee, 
kanalisatsioonitorustik, veetorustik, sidetrass) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26918102>  (menetlus nr: 
383187), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (TOOMAS KARMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister